Наразі дистанційне консультування залишається одним із пріоритетних напрямів роботи Міграційної служби Донеччини, що дозволяє громадянам регіону отримати відповіді на питання, які входять до компетенції ДМС України.
Зазначимо, що жителі Донеччини активно користуються запропонованими дистанційними формами консультування.
Так, упродовж січня-травня, на телефон «гарячої лінії» Головного управління було прийнято 1329 дзвінків, що на 50% більше, ніж торік. На офіційну сторінку Міграційної служби Донецької області у соціальній мережі Facebook звернулось 60 громадян, засобами електронної пошти консультацію отримали ще 400 громадян.
Перед усім донеччани цікавляться питаннями отриманням готових документів, вклеюванням фото до паспорта, оформленням закордонного паспорта та паспорта громадянина України, пересилки виготовлених документів, а іноземці – продовження чи отримання посвідки на постійне/тимчасове проживання.
Державна міграційна служба України